Thursday, June 14, 2007
حمدلا علي السلامه يا عمر ....اما بعد
السلام عليكم
صحيت الصبح ورحت ميت غمر اسئل علي عمر هناك ملقتهوش رجعت وانا خائب الامل بفتح النت لقيت عمر خرج
اول ما عرفت من بن يسري كلمتوا واطمنتت عليه كنت عايز اقابلوا بس سيبتوا مع اخوه يستريح
المهم انا فكرت ليه احنا مش قريبين مع بعض
ليه مش عارفيين حاجه عن بعض
يعني مثلا سبب من الاسباب الي دوختنا في البحث عن عمر اننا مش عارفين اي معلومات عنه لا اسموا الثلاثي ولا مقر سكنه ولا اي حاجه عنوا
وفي نفس الوقت الي لقيت ناس كتير بتساندنا في البحث عن عمر وبتحاول تساندنا في الحمله
لقيت ناس تانيه بتتهكم اصلا بان واحد يتقبض عليه واننا بندور عليه ويقول ايه المشكله وان كل الي بنعملوا ده تفاهات
بس في وسط الظروف الصعبه دي انا كنت في قمه سعادتي اني اعرف ناس زي
نواره
بن يسري
منذر
جمال طه
حماده زيدان
وعرفت انهم كلهم رجاله واصحاب صاحبهم بجد
ويا ريت اتقابل معاكم في اقرب فرصه واقرب وقت لان بجد نفسي اشوفكم
معتز عادل
14\6\2007
 
posted by معتزعادل at 10:24 PM | Permalink |


0 Comments: